2020. június 24., szerda

Sony SLV-815 - megjavítva! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Sony SLV-815 típusú hifi, sztereó videó. Ebből lehetetlen működőképes darabot találni, mert a tápegységében kifolyik az összes elkó, elszáll a beszerezhetetlen hibrid IC, eltörik a "kék fogaskerék", a proci panelen szintén kifolyik a szupercap stb. Ezen a példányon is fennálltak mindezek a hibák, de még 2015-ben, amikor hozzám került, mindent beszereztem, kicseréltem, megjavítottam, aztán a készüléket folpakkba tekerve eltettem nehezebb időkre. Most viszont nehéz idők járnak, úgyhogy megvehető. De nem 1 Ft-ért, mert én is sok pénzért vettem, és kb. 8000 Ft volt csak az anyagköltség is, ami belement. Van hol tárolnom is, szóval nem kell tőle bármi áron megszabadulnom.  
A készülék tetején karcolások vannak (az előző tulaj másik készüléket rakott a tetejére), és a távirányítója nincs meg, soha nem is volt meg, azt az ebayról kell megvenned. De ilyen készülék ma már nemhogy működőképes, de még javítható állapotban sem létezik, mert szétmarta a kifolyt kondilé a környező alkatrészeket mostanra.

Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-25 08:34 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése