2020. október 28., szerda

Philips lemezjátszó - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Megint meghírdetem. Az előző nyertes megtekintés nélkül elállt a vételi szándékától, így megint eladó.
Másfél éve lecseréltem ezt a lemezjátszómat. Előtte kb 20-25 évig használtam. Akitől vettem annak idején, ő is tiszta lakásban használta. Szóval ez nem kukázott, nem padláson, vagy pincében tárolt darab. A tányér meghajtása, a kar mozgatása hibátlan. Sajna a hangszedő (ami egyébként szerintem nem a gyári benne) javításra vagy cserére szorul.   Az utolsó állapota az volt, hogy az egyik oldal szólt csak, mert az egyik irányban lévő mágneskéje elmozdult. Ezért jelöltem a hibás állapotot.   A plexi nem újszerű, de nem ijesztő állapotú. A méretéből adódóan a csomagolást és postázást nem vállalom.
Kérem, hogy akinek nem kell, az ne licitáljon!

Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2020-10-28 19:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése