2021. március 26., péntek

Bosch nagyfrekvenciás sarokcsiszoló - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Egy ismerőstől kaptam pár éve, de frekvencia váltó hiányában nem tudtam használni.
Én nagyon nem értek hozzá, így elvittem egy motortekercselőhöz bevizsgáltatni, a következőket tudtam meg:
- Nagy frekvenciás
- Kefe nélküli asszinkron motor
- Kipróbálni nem tudta, de a mérések alapján nem tűnik rossznak.
- Valami olyasmit említett, hogy a frekvencia-feszültség páros miatt valószínűleg csak Németországban használható
   (na ehhez végképp nem értek , esetleg szakmabeliek segítségét szívesen fogadom ezzel kapcsolatban, hogy ezt jól tudta-e az öreg) 
Kutatásom alapján a Bosch HWS 88/180-as sorozatának egy korábbi tagja lehet.
Műszaki adatok:
2900 W
300 Hz
72 V
180 mm
8500 rpm
~7 kg
Szerszámbefogó adapter: M14
 
Posta megoldható! (akár a megjelöltektől eltérő módon is, megbeszéltek alapján)
 
 

Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2021-03-26 22:31 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése