2021. augusztus 31., kedd

SHARK Búkósisak - Jelenlegi ára: 59 000 Ft

Eladó Shark Matt fekete Bukósisakom, Használtam, de már sajnos pár éve nincs mire használnom, így csak a szekrényben pihen. Most szántam rá , magam hogy eladom a motoros cuccaimat. Evvel kezdeném. Ára szerintem reális, Én anno kb 120 000 Ft ért vettem
De írhattok rá amit gondoltok.
Képek szerinti állapotban, soha nem csúsztam vele, nem volt leejtve plexi is szép karcmentes állapotban van, a belső szemüveg is szép karcmentes.
Minden adat a képeken van de kérdezzetek nyugodtan.
állítható szellőzés, belső napellenző, amit kívülről lehet fel le hajtani, Egykezes  csat van rajta, még majd jobban letakarítom.
A belsejére mivel használtam azért egy fertőtlenítő takarítás ráférne, próbáltam jó képeket csinálni.
Nézd meg egyéb termékeimet is.

Jelenlegi ára: 59 000 Ft
Az aukció vége: 2021-08-31 15:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése