A Káma-Szútra egy 16. századbeli indiai hercegnő, Tara és gyönyörű szolgálója, Myra legendás történetét kelti életre a mesés Keleten. Együtt nőttek fel, de riválisok voltak... a szerelem riválisai.
Más módon élték a Káma-Szútra tanítását, azt a kétezer éves művészetet, ami boldoggá teheti a férfit és a nőt.
A film erotikus vetélkedésük története. A szolgálólány elcsábítja úrnője férjét annak nászéjszakáján, de még nem sejti, milyen árat kell érte fizetnie...
A Káma-Szútra eredeti könyvváltozata egy kétezer éves szanszkrit szövegen alapszik, amelyet Vatszjájána, az indiai tudós írt. A szexuális együttlét 64 változatát tartalmazza, amely boldoggá teszi a férfit és a nőt, a szerelmet pedig törtéletes művészetté emeli.
Színes, szinkronizált játékfilm, 114 perc
Írta: Helena Kriel, Mira Nair
Rendezte: Mira Nair
Szereplők: Ramon Tikaram, Rekha Indira Varma, Naveen Andrews, Sarita ChoudbhurySzélesség: 12 cmHosszúság: 20 cmSúly: 0. 303 kgKámaszútra
Khadzsuráhó templomának erotikus szobrai
Mukteswar templomának erotikus szobra
Fürdés után ? indiai festő alkotása 1775-ből.
A hinduizmus szerelem istene Kámadéva (18. századi ábrázolás)
A Kámaszútra[megj 1] (szanszkrit, dévanágari írással: ????? ???; jelentése: ? a szerelem vezérfonalai? ) a ? szerelem tudománya?, az emberi szexualitás kultúrájának ősi, szanszkrit nyelvű összefoglalója, Vátszjájana indiai filozófus műve.
A Kámaszútra az élet érzéki örömeinek egyik legősibb könyve, jelentéstartalmában azonban túlmutat a nyugati fogalmak szerinti ? szexuális tankönyv? fogalmán, valójában az életre tanító mű. [1]
A Kámaszútra műfordításai gyakran válogatás alapján vagy közvetítőnyelv segítségével készültek, nem pedig az eredeti műből. Jelenleg sokféle szövegváltozat van forgalomban, és ezeknek megfelelően az értelmezési hagyományban is némiképp eltérő irányok mutatkoznak. [megj 2][2] Magyar nyelvre történő átültetése más erotikus művek, mint az Anangaranga, a Sukaszaptati, a Gíta Govinda[3][megj 3] fordítását eredményezte.
A szerelem tudományának története
Az indiai kultúra a szexualitást sosem kezelte tabuként, de a szexuális nyitottság főként a házaséleten belül, vagy egyes vallási rítusok során nyilvánul meg (tantrizmus). Az indiai családmodell kifelé zárt, az indek magánélete, öltözködése szemérmes. [4] Az erotikus kérdéskört azonban számos művészeti alkotásban, tanulmányban, értekezésben dolgozták fel a képzőművészek és a tudósok. Az ősi India szexuális nyitottságát a templomok erotikus szobrai[5] (Khadzsuráhó) is bizonyítják. Az utazásairól ismert Ibn Battúta, akinek az útleírásai az indiai történetírás számára is nagy jelentőséggel bírnak, leveleiben megörökítette 1335-ben tett utazását Khadzsuráhóba. Feljegyzései szerint a templomokat tömegek látogatták, az emberi szexust az istenek áldásos tevékenységének tartották.
A hinduizmus alapvető forrásai a védák (Véda, azaz tudás). Nem egy ember alkotása, hanem évezredek során formálódó hittételek összessége. Kámadévát, [6] a szerelem istenét a védikus korban a kozmikus vágy vagy a teremtőerő megtestesülésének gondolták, olyasvalaminek, ami elsőként bontakozott ki a mindent megelőző káoszból, s létével megalapozta a teremtés további aktusait. Később vonzó ifjú lénnyé vált, aki szerelemhozó virágnyilakat lövöldöz: íja cukornádból van, a húrt egymásba kapaszkodó méhek alkotják. Az istenek egy alkalommal rávették Kámadévát, hogy gerjessze fel Sivában a felesége, Párvati[7] iránti vágyat. Isteni ölelkezésük ezer éven át tartott. Egy szolgájuk kileste őket, és lehozta a földre a szeretkezés tudományát.
Az emberi szexualitás és örömszerzés útmutatója ősi műfaj az indiai kultúrában. A mítosz szerint a ? teremtmények Ura? ? amikor megalkotta a férfiakat és a nőket ? törvényekbe foglalta létezésük viszonyait, ami a dharmát, az arthát és a kámát illeti (azaz a vallást, a vagyonszerzést és a testi szerelmet). Százezer fejezetben írta elő számukra, hogyan tartsák meg parancsolatait. A legősibb ismert írásba foglalása ezeknek a legenda szerint:
Manu Szvájambhuva, a legendás bölcsnek, Brahmá isten fiának műve, aki a dharmára vonatkozó törvények egy részét rögzítette;
Brihaszpati műve, ő az arthára vonatkozóakat gyűjtötte össze;
a káma törvényeit pedig Nandin Mahádéva írta le ezer fejezetben.
Mahádéva művének ötszáz fejezetre rövidített változata Uddálaka fia, Svétakétu Auddálaka, a Kr. e. 8. században élt filozófus munkája (ő igazolhatóan történeti személy). A mű még így is nagyon terjedelmes volt, ezért a Páncsálabeli Bábhravja újabb átdolgozást készített 150 fejezetben. Az ő kivonatos alkotását később újra és újra feldolgozták és tömörítették.
Bábhravjától származik a témakör hét fő szakaszra osztása:
Szádhárana (? Általános kérdések? ) ? Csárájana kidolgozásában.
Számprajógika (? Ölelések? ) ? Szuvarnanábha kidolgozásában.
Kanjászamprajuktaka (? A férfi és a nő egyesülése? ) ? Ghótakamukha átdolgozása szerint.
Bárjádhikárika (? A magunk feleségéről? ) ? Gónardíja átírásában. [megj 4]
Páradárika (? A mások feleségéről? ) ? Gónikáputrától.
Vaisika (? A kéjhölgyekről? ) ? Dattaka külön műben foglalta össze.
Aupanisadika (? Titkos tanítás, a csábítás művészete, szerelmi varázslatok és szerek? ) ? Kucsumára könyve.
E sokféle szerző sokféle eredetű munkáját fűzte egybe végül Vátszjájana, ez lett a legismertebb és legáttekinthetőbb indiai tankönyv a szerelmi tudományokról. Vátszjájana, aki egyébként nőtlen visszavonultságban élt, úgy tartotta, hogy az elmúlt korok összes szexuális ismereteinek összeállítása, számára egyfajta meditáció és elmélkedés Istenről. [1]
A korabeli olvasó leginkább erotikus ? felvilágosító? irodalomként ismerte meg a könyvét, a filológiai álláspont azonban számos tudományos rejtélyt vél felfedezni a mű körül. Az egyik ilyen vélemény szerint különös, hogy Vátszjájana korában a nők kiszolgáltatottak és jogfosztottak voltak, a mű mégis ennek a ténynek ellentmondva királynőként mutatja be őket. A férfiakat a műben úgy látjuk, mint akiknek egyetlen vagy legfőbb törekvése, hogy a nőket az aktusok során a legteljesebb nemi gyönyörhöz segítsék. [8]
Forrás: wikipedia
Termékeim között több VHS kazetta található, kérem tekintse meg őket ide kattintva!
A termékről további nagy felbontású képek!
ÁRUIM ZÖME ANTIK ÉS RÉGI TÁRGYAKBÓL ÁLL.
SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG BUDAPESTEN (IX. ) ILLETVE SZEGEDEN!
Szállítás
Termékeinket az MPL futárszolgálattal küldjük! Terjedelmes tárgyaink szállításában külön díjazás mellett tudunk segíteni! Szállítási módok az alábbiak szerint alakulnak
Személyes átvétel Budapest IX.
Személyes átvétel Szeged
MPL csomag előre utalással
MPL csomag utánvét
Fizetés
A vételár és szállítási költség kiegyenlítésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk
Személyes átvételkor készpénzben
Banki átutalás
Utánvét
Paypal (MasterCard, Visa)
Szállítási, átvételi idő
A termék vásárlását követően a szállítási, kézhez vételi idő az alábbiak szerint alakul belföldön
Személyes átvétel
1-5 munkanap
MPL csomag előre utalással
2-3 munkanap
MPL csomag utánvét
1-3 munkanap
( szerelem videókazetta videó kazetta erotika videokazetta video kazetta szex kámaszutra káma szutra káma-szutra )
Jelenlegi ára: 1 800 Ft
Az aukció vége: 2020-11-20 07:27 .
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése