2020. október 17., szombat

Fekete basic ruha - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

Miért éppen tőlem vásárolj?
Méltányos árak. Árazáskor figyelembe veszem, hogy én milyen árban venném meg szívesen hogyha én lennék a vevő helyében. Ez alapján hozom meg a végleges összeget. A mai ruhák túl vannak árazva, de én szeretném megmutatni, hogy hogy tudsz divatosan és mégis olcsón öltözködni ha tőlem vásárolsz.
Gyors csomag feladás. Megrendelésed után összekészítem a csomagod és még aznap vagy másnap feladásra kerül (munkanaptól függően) utána 1-2nap és ott is lesznek már nálad a rendelt ruháid.
Probléma megoldás.  Mivel használt ruhákról beszélünk 100 ruhából egynél előfordulhat, hogy van rajta valami hiba amit mérésnél vagy fotózáskor nem vettem észre. Ilyen helyzetben sem kell kétségbe esned ugyanis ha nálam vásárolsz pénzvissza fizetési garanciát vállalok annak aki felveszi velem a kapcsolatot és fényképes bizonyítékkal alátámassza, hogy esetlegesen hibás terméket küldtem el.
Folyamatos feltöltés.  Törekszem arra, hogy akik követik a feltöltéseimet folyamatosan csodás ruhákat találjanak maguknak. Ezért minden nap több méretben is töltök, hogy mindenki megtalálja a tökéletes darabot a saját személyiségéhez.
Mindenfajta ruha. Hogyha épp esküvőd lesz, vagy te vagy a koszorúslány, vagy csak egyszerűen meghívtak egy rendezvényre az elegáns ruháktól a hétköznapi hideg/meleg ruhákig nálam mindent megtalálsz. Több színben, több méretben.


Jelenlegi ára: 1 100 Ft
Az aukció vége: 2020-10-18 01:32 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése